Lars Heibergs serie af malerier, Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.
Lars heiberg   Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde. Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
 Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.
 Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.
Lars heiberg   Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
Seligmann Lars heiberg   Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
Lars heiberg Painted  Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.desert  Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
Lars heiberg   Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
Lars heiberg  Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.  Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde.Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
We Are Bored Stop Here Lars heiberg   Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde. Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
Lars heiberg   Lars Heibergs serie af malerier, skabt på baggrund af fotografier fra en tur i det mest ikoniske USA med spillehaller, svømmepøle og storslåede landskaber. Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk, og det er en teknik han ser ud til at genbruge i sine små skulpturer, som jeg tror er fremstillet på en 3D-printer. Desværre får man ikke den slags helt basale oplysninger, hverken på udstillingen eller den tilhørende hjemmeside på nettet, hvilket er mig en gåde. Super 8 Los Angeles Super 8  San Francisco Viva Las Vegas maleri art  www.larsheiberg.dk  Akryl på lærred, 2014
Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk
Lars Heiberg (født 1969) maler nemlig ikke fotorealistisk, men lader i stedet sine farveflader ligesom sky hinanden, så der ses lidt tomt lærred mellem dem.  Derved understreges forholdet mellem forlæg og færdigt værk